2 Eylül 2010 Perşembe

Mini Iftarimiz

 Dun aksam evdeydik. Evimizde ailece mini iftar yemegimizi yedik. Oyle cok cesit yoktu soframizda. Zaten evde oldugumuz zamanlar oldukca mutevazi sofralar kuruyoruz. Bunda hem isten gec donuyor olmanin hem de cok yedigimiz gunleri dengeleme arzumuzun etkisi var. 
 Iftariyelikler, bir corba, bir salata bir de yemek oldumu tamamdir iste. Bi de tatli olmali tabii. 
                            
 Dun aksam da ofisten cikip hizlica gittik eve. Birkac gundur aklimdaydi havuclu pilav yapalim diye. Kismet duneymis. Soyle car cabuk bir sofra kurdum. Pilavda tam kivaminda olunca vermeliyim dedim receteyi. Ve tabiki resimsiz olmaz. Bir taraftan ezanin okunmasi diger taraftan yavrularimin yemege saldirmasindan dolayi amator cekimimi kisa kesip oturduk sofraya.
  Pilav kolay, hazirlik ve pisme sureleri kisa ama lezzeti harika. Zaman zaman cay davetlerimde de yapiyorum bu pilavi, inanin caylada cok guzel gidiyor. Bu pilavi yaparken dikkat etmeniz gereken sey kullanacaginiz tencerenin duz kenarli olmasi ki servis tabagina cevirebilesiniz

2 yorum:

  1. arkadaşım ellerine sağlık önemli olan sofrada çok şey olması degilki önemli olan hoş sohbet allah muhabbetinizi bozmasın
    ayrıca dünkü dogum günü mesajın içinde çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  2. Ellerinize sağlık zaten insan oruçtan çıkınca hiç bir şey yiyemiyor. Ben artık ziyan olmasın diye herşeyi yarım ölçü yapmaya başladım.
    Bol muhabbetli sofralarınız olsun.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil

Blogumu ziyaret edip yorum birakarak zengillik katan herkese tesekkurler.
Yorumlariniz onaylandiktan sonra yayinlanacaktir.

Related Posts with Thumbnails