18 Eylül 2010 Cumartesi

Butun kizlar toplandik, toplandik, toplandik.

 Dun bizim haftasonumuzdu. Sezon acilisi yapalim dedik, bayram bitti, okullar acildi herkes donmustur memleketden. Ama nerdeee! Bizim hanimlara yetmemis tatil, donememisler.
Ben bes gunluk bayram kacamagi yaptim diye sevinirken sevgili arkadasimin kizi Ruhsarcigimdan duyduklarimla oylece kala kaldim. "Azicik tatil yaptik hic yetmedi" demez mi! (Arkadas uc aycik tatil yapti bu arada) "Neyse" dedim kendi kendime "buna sukur, ya hic gidemeseydim".
 Tatilden geri donenler ve zaten burda olan arkadaslarla guzel bir gun gecirdik. Herkes elinde bir ikramlikla gelip servislerde acik bufe seklinde olunca bana da kendi evimde misafir olmak kaldi. Bayildim bu ise. Siz bana hep gelin arkadaslar. Hem misafir agirladim hem misafir oldum. Ellerinize saglik hersey icin.
Ama yinede ev sahibi olarak hicbirsey yapmadan  duramadim ve ispanakli borekle parfe yaptim.  Parfenin fotograf asamasinda agir baskiya maruz kaldigim icin sadece tek kare alabildim. Sonrasinda hic kalmadigi icin dilim fotografini cekemedim. Yeniden yaptigimda daha guzel fotolar cekersem guncellemeyi dusunuyorum.

1 yorum:

  1. Merhaba canım desene sende benim gibi Pazar günle
    ri çalışanlardansın:))Ne mutlu size arkadaş toplan
    tıları harikadır.Darısı başıma sevgiler.

    YanıtlaSil

Blogumu ziyaret edip yorum birakarak zengillik katan herkese tesekkurler.
Yorumlariniz onaylandiktan sonra yayinlanacaktir.

Related Posts with Thumbnails