1 Eylül 2010 Çarşamba

Kerem' in Annesinin Sofrasi

 Koskoca Ramazan gecti, onca iftar davetine gittik ama ben cesitli sebeplerden hicbirini yayinlayamadim. Dun aksam da yine iftara davetliydik minik Keremlere. Bu defa azmettim resim cekip yayinlayacagim diye. Sibel guldu bana saka yapiyorum sandi ama sofran yayinda Sibelcigim istersen inanma.
 4 buyugun yaninda 3  cocuk olunca gecemiz bir hayli hareketli gecti. Daha yemege baslarken acilisi yaptik. Minik Keremle kucuk  bi' kaza gecirdik. Boncuk boncuk dokuldu gozunden yaslar. Icim oyle fena olduki. Kiyamam ben bebek aglamalarina. Bebekler aglamasin, annelerinin ici burulmasin. 
Ama sonra toparladi kendini ve buyuk adam edasiyla devam etti geceye. Sonucta guzel sohbetlerin yapildigi, damaklarda guzel tatlarin kaldigi, hatirlandikca yuzde kucuk bir tebessum olusturacak bir iftar daha gecmis oldu. Tekrar tesekkurler Sibelcigim ellerine saglik.
 Soframizi renklendiren tatlarimiza gelince;
Tavuk suyuna corba (kitap ismi gibi oldu dimi),
Iftariyelikler,
Zeytinyagli yaprak sarma,
Yag mantisi,
Salata,
Islim kebap,
Pirinc pilavi ve
Yalanci tavuk gogsu.
Yag mantisini cok duymama ragmen hic yememistim, dun aksam denemis oldum ve hemen tarifini vereyim dedim bilmeyenler icin. Menudeki diger tarifleride kendim yaptikca ekleyecegim.

1 yorum:

  1. Ziyaretiniz ve nazik yorumunuz için çok teşekkür ederim. Çok şık bir masa ve leziz bir menü yapanın ellerine,emeğine sağlık.

    Saygılar.

    YanıtlaSil

Blogumu ziyaret edip yorum birakarak zengillik katan herkese tesekkurler.
Yorumlariniz onaylandiktan sonra yayinlanacaktir.

Related Posts with Thumbnails