31 Ekim 2010 Pazar

MANGALDA LEVREK KEYFI


 Burada havalar en guzel zamanlarina dondu. Artik bahce keyfi yapabiliyoruz, pikniklere gidebiliyoruz. Bu zamanlarini seviyorum bu sehrin.


 Haftasonu arka bahcemizin sezon acilisini  mangalda levrek ile yaptik. Bundan sonra sik sik dis mekan etkinlikleriyle cikarsam karsiniza kizmayin bana sakin. Farkli ulkelerde farkli mevsimlerde olmak ta ayrica renklendiriyor bloglari bence.


 Ama yine de madem balik sezonu ulkemde, bende ayri kalmayayim diye levrek yaptim size. 
Balik icin limon sikilmadan yenir derler ama ben katilmiyorum. Limonsuz baligin keyfini alamiyorum. Hatta sarimsaksiz olanin bile. Cocuklugumdan beri bizim evde ne zaman balik pisse bol limon ve dovulmus sarimsak karistirilip yerken uzerine dokulur. Bu lezzeti bilmeyenlerdenseniz ozellikle kizarmis balikla siddetle tavsiye olunur.

 Dilerseniz baliklari pismeden once ayni sosa bulayipta pisirebilirsiniz. O zaman da gayet guzel oluyor. Ama her yigidin yogurt yemesi farklidir ne de olsa. Balik yiyin de nasil isterseniz oyle yiyin. Benim usul boyle.


57 yorum:

  1. böyle keyife can kurban.ne kadar güzel olmuş.ellerine sağlık canım benim.hakkında bölümünü okuduktan sonra çok merak ettiğim sorunun yanıtını aldım.Burada havalar sıcak demiştin yaaa demek dubaide yaşıyorsun.Hep merak etmişimdir yaşadığın yeri,umarım günün birinde yolum düşer.Ayrıca hakkında yazdıklarında bir sözün çok hoşuma gitti,ayağı taşlara takılıp düşse kalkıp koşanlardanım demişsin,aslında bu tam banada uyan bir tarif.Bu güne kadar çok yara almama rağmen hiç yerde kalmadım hep kalkıp mücadeleye devam ettim.İnsan olmakta bu mücadeleci ruhtan ibarettir herhalde.Neyse çok uzattım,güzel bir pazar dilerim.sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. mangalda pişmiş balığın lezzeti ayrı oluyor
    ellerine sağlık masa da çok şık,fotoğraflarda çok güzel
    limonlu,sarımsaklı sos balıkla nefis oluyor sana katılıyorum
    size afiyet olsun

    YanıtlaSil
  3. ohh maşallah ne güzel keyif Allah bozmasın. ellerinize sağlık afiyet şifa olsun.

    YanıtlaSil
  4. levrek nefis,bahçe süper masa hepsinden güzel daha ne olsun.ellerine sağlık.sarımsaklı sosu deneyeceğim.

    YanıtlaSil
  5. MaaşAllah Kömbem,görüntüler nefis ve özenli,balık zaten hayır denmeyecek bir nimet.Ellerine sağlık.İçimizi açtın...

    YanıtlaSil
  6. mangal da pişmiş balığa bayılırım ellerinize sağlık çok lezzetli görünüyor.sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Niye kızalım ki canım, Allah keyfimizi artırsın. Her iklimin kendine göre güzelliği var. Bir kış mevsiminde oralardan bir misafirimiz gelmişti. Ülkemiz için buralar Tanrı'nın lanetlediği yerler, ısınmak için ateş yakıyorsunuz demişti de nasıl üzülmüştüm, ülkeme yapılan hakarete. Ben asla böyle düşünenlerden olmadım, olmayacağım. Güzelliği yaşamak insanın içinde ve kendi elinde.
    Ama güzel levrek bulabilmek elimizde değil. Artık çiftlik levreklerine mahkumuz. Sanırım limon sarmısak bile yetmiyor lezzetlendirmeye.
    Afiyet olsun, her anın tadını alın ve alalım. Sevgiler

    YanıtlaSil
  8. oh oh keyfe bak....
    masaya dalasim size balik bırakmayasim, hepsini yiyesim var,bayilirim mangalda ,izgarada baliga,limonsuz olmaz haklisin,sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. ellerine sağlık canım benim,dubaide ,güzel bir havada ve mangalda levrek...harikaa afiyet olsun,sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Zaten sofra bahar gibi görünüyor, neşe içinde rengarenk:) Afiyet olsun, keyifli pazarlar....
    Not: Dubai'de yılbaşını da merakla bekliyoruz sizden:) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. balığı limonsuz düşünemiyorum doğrusu... Sarımsak alternatifini ilk defa duydum, tipik bir deniz sevdalısı olarak denemekte yarar var diyorum. Bu arada bahçe keyfinize bayıldım. Ne kadar güzel. Bizim yerimize da tadını çıkarın lütfen... Afiyet bal şeker olsun, neşeniz ise hep daim olsun. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  12. Hayırlı pazarlar, ellerinize, emeğinize sağlık. Çok güzel ve leziz görünüyor.

    Saygılar.

    YanıtlaSil
  13. ne güzel bir sofra, ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  14. Balik dendimi bende akan sula rdurur,ama limon dedinmi ben dururum ))
    turnc gillerle aram yok,bende baligi limonsuz tuketenlerdenim.
    Hersey nefis gorunuyor,ellerinize saglik
    SEFa

    YanıtlaSil
  15. oo piknik yapiyorsun vallaha cok sanslisin biz donalim. neyse herkes kaderine razi olmali optum canim Allah muhabbetinizi bozmasin

    YanıtlaSil
  16. ya canim nasil bu sofra boyle bozulmadan duruyor hayret vallaha ben baligi sofraya koyar koymaz herhalde kilcigi kalir tebrikler vallaha sana.

    YanıtlaSil
  17. cıvıl cıvıl görünüyor baktıkça insanın iştahı açılıyor,ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  18. Canım köfteli patates tesadüf olmuş,seninki de leziz olmuştur eminim,balık da enfes görünüyor,elllerine sağlık arkadaşım,sevgiler.

    YanıtlaSil
  19. bayram kombesi masayı görür görmez aklıma yemekteyiz geldi, masa muhteşem,renkler harika, levrek harika, mangalda levreğe bayılırım zaten, daha ne olsun 10....puan benden, afiyet olsun:))

    YanıtlaSil
  20. Canım,
    ellerine sağlık. nefis görünüyor. Tam tersine yazdan görüntüler bizi daha mutlu eder. Bahçedeki görüntülerini özlemle bekliyeceğim.
    Derler ki, balığa limon sıkılınca balık " beni ikinci kere öldürdüler " dermiş. Tatlım bu damak zevki kim nasıl severse öyle yer. Afiyetler olsun. Bahçende en güzel keyifler olsun.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  21. ellerine sağlık....sen bize bol bol güneş göster...ben kendi adıma mutlu olurum...gözümüz,ruhumuz bayram etsin.sevgiler...

    YanıtlaSil
  22. mmmm yemede yaninda yat bir lezzet,afiyet olsun efendim,sevgiler Almanya'dan...

    YanıtlaSil
  23. Mangaldada ne kadar güzel olmuştur o levrek varya.. Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  24. Mis gibi mangal kokusu ve temiz hava. Ne güzel bir ikili. Afiyet bal şeker olsun, şifa olsun. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  25. ellerine sağlık arkadaşım görüntü nefisss ....
    Ama bende yazı çok seven biri olarak seni accık kıskandım:))burada havalar epeyce soğudu.neyse sizin sefanız olsun arkadaşım

    YanıtlaSil
  26. Merhaba şimdi bende orada olmayı çok isterdim .kızım orada bugün denize girmişler,biz burada üşüyoruz tam anlamıyla kışa girdik,balık çok güzel olmuş ellerinize sağlık,şeçit ne kadar bol Dubaide Levrek iyi bir seçim bence ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  27. Merhaba, Blogunuzu ilk kez ziyaret ettim ben. Bizim evde yaz mevsimi gelince mangal yanıp sizinki gibi güzeeel bir sofra kuruldugu zaman ilk kez herkes masaya oturup birbirine ''iyi yazlar '' diler. Size de ben dilemek istedim simdi istanbul buzz gibi ve kışa girmisken: İyi yazlar!
    Sevgilerimle,

    YanıtlaSil
  28. ahhh buralar kış, orası keyifli bir yaz..:)
    imrenmemek elde değil.. afiyetler olsun
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  29. Sen cok yasa arkadasim emi... Valla güldürdün beni... O zaman sizin oralara geldigimde tersini düsünmem gerekecek.. Yazin geri, kisi ileri.... Hadi bakalim simdilerde de sizin sefaniz olsun bahcelerde.... Sevgilerimle,

    YanıtlaSil
  30. Canım ellerine sağlık izleyicin olmama rağmen son tariflerin bloğumun kumanda paneline gelmemiş hatta bir problemmi var diye yazacaktım tarifleri gördüm ellerine sağlık sevgiler...

    YanıtlaSil
  31. Ben de balığı limonla yerim ama sarımsağı ilk defa duydum. Tavsiyene uyup ilk fırsatta deneyeceğim inşallah. Afiyet şeker olsun.

    YanıtlaSil
  32. aslinda baligi pek sevmem ama canim cekti nedense :)) bahce sezonunuz da hayirli olsun.. keyfini cikarin insaallah :))

    YanıtlaSil
  33. Ellerine saglik, bayildimmmm.Bahcede manngal ve balik,üzerine birde bol limon.Masa da cok hos olmus.
    Cok uzun yillardir yaz mevsimini cok kisa ,hatta bazende sadece yaz tatillerinde yasadigim icin cok özlerim böyle ortamlari.Sayfani ilgi ile takip ediyorum,Almanya´dan sevgiler

    YanıtlaSil
  34. Ben yeşil, sarı, turuncu uyumunu çok severim. Ne güzel bir sofra olmuş bu böyle.

    YanıtlaSil
  35. Mangalda pişmiş balığın lezzetinede doyulmaz.. ellerinize sağlık.. sevgiler..

    YanıtlaSil
  36. Merhabalar,
    Sofra nefis.
    Mangalda balığa bayılırım zaten.
    İsminizi göremedim. Özellikle mi kullanmıyorsunuz adınızı.
    Hitap ederken zorlanıyorum da :)
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  37. Afiyet olsun.Bende bloğuma beklerim.
    http://yakamozsaati.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  38. offoff..Çok severim balığı her türlüsüne hemde..Canım istedi nefis görünüyor canım..Ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  39. Oyyy ne hoş bir arka bahçe sefasıdır bu,sofra harika gözüküyo,ayrıca balık da nefis olmuş,ellerine sağlık..Afiyet şifa olsun inşallah...
    yorumunu okuyunca nası mutlu oldum anlatamam :) ne sıcak ve samimisin sen :) seni bu yüzden çok seviyorum..Deli olma aman :) bazen,yoğunluk mu oluyor nedir,yeni yayınlar gelmiyor veya gözden kaçıyor ben de yaşıyorum bunu..Bu aralar yoğunum biraz yeni tarifler yayınlanmayı beklerken ben gezmekle meşgulüm :) bu yüzden de arkadaşlarıma da uğrayamadım,ama hakikaten eksiklik hissediyor insan..Tez zamanda yeni tarifte buluşmak ümidiyle..

    YanıtlaSil
  40. Off offf bayılırım! Ellerine sağlık tabakta ye beni diye duruyor:)

    YanıtlaSil
  41. Mangalda pişmiş balığa kim hayır diyebilir. Afiyet şeker olsun..

    YanıtlaSil
  42. kömbecim ellerine sağlık canım balığın en sevdiğim hali işte bu...olucaksa mangalda olmalı...size afiyet şifa olsun.çok öpüyorum...

    YanıtlaSil
  43. OoOoOoOoo keyfinize diyecek yok. :)

    Ellerine sağlık. Afiyet olsun.

    Bu arada balıkta limonu bende severim ama sarımsağı ilk sizden duydum. Denemeliyim :)

    Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  44. Bu arada masa çok hoş duruyor. Cıvıl cıvıl. :)

    YanıtlaSil
  45. Biz kışa hazırlanırken senin bahçe keyfini takip etmek güzel olacak :) Sofra çok şirin, ağzınızın tadı bozulmasın.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  46. Balıktan ziyade gözüm bahçeye takıldı :) resmin gündüz çekilmiş olmasını tercih ederdim :) merakım izale olmadı,sevgiler...

    YanıtlaSil
  47. Canım merhaba 3.kez yazıyorum umarım gelir bu sefer! :)
    Masa süper,mamalar harika,balığa da bayılırım ben.Ellerine,güzel gönlüne sağlık.
    Kocaman sevgi ve selamlarımı gönderiyorum.

    YanıtlaSil
  48. biz üşüyoruz siz mangal keyfi yapıyorsunuz hemde bahçede haksızlık bu:)
    şaka bir yana afiyet olsun canım sevgiler...

    YanıtlaSil
  49. Maşallah görüntüler çok güzel afiyet şeker olsun
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  50. blogumda sana ait küçük bir ödül var sevgiler:)

    YanıtlaSil
  51. off off..bu ne güzelliktir..şahane..mevsimin tadı ne güzel çıkıyor..ağzınızın tadı hiç bozulmasın..

    YanıtlaSil
  52. Merhabalar blogumda size ait bir ödül var, gelip alınız, sevgiler

    YanıtlaSil
  53. Her nekadar balığı sevmesem de sofra çok hoş gözüküyor:) Rengarenk..
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  54. kömbem bu ne güzel bir keyif böyle yahu.masana da ortamda hakim olan büyülü havaya da bayıldım.levrek konusuna hiç girmeyelim.şahane...ellerine sağlık.diyecek başka ne olabilir...

    YanıtlaSil
  55. mangalda pişmiş bir balık, mis gibi salata, açık hava ve keyifli dostlar. ne ister insan başka:) Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil

Blogumu ziyaret edip yorum birakarak zengillik katan herkese tesekkurler.
Yorumlariniz onaylandiktan sonra yayinlanacaktir.

Related Posts with Thumbnails