10 Ekim 2010 Pazar

YEMEKTE MISAFIRIM VARDI


 Hafta ici epeyce hareketli gecti benim acimdan,  tatsiz bir ilk kattim yasam defterimin satirlari arasina. Bildik kosturmacalar ve sevilen bir arkadasa veda.
 Guzel bir aksam yemegiyle yaptim haftanin kapanisini. En azindan bu bana biraz moral verdi. Seviyorum misafir agirlamayi, enerjim artiyor, yorgunlugum diniyor tatli sohbetlerin arasinda.


Iki masam vardi yine, onlardan ilki ve menuyu gonderiyorum once size. Tarifler ve ikinci masa da yolda, teker teker gelecekler.

Menumuzde olanlar;

* sebzeli tavuk corbasi
* sigara boregi
* baharatli biber dolmasi
* firinda kasarli mantar
* amerikan salatasi
* coban salatasi
* tas kebabi
* arpa sehriyeli pirinc pilavi
* Firinda sutlac
* Brownie



12 yorum:

  1. Hayırlı pazarlar, çok şık bir masa ve birbirinden leziz bir menü ellerinize, emeğinize sağlık.

    Saygılar.

    YanıtlaSil
  2. Masanız çok şık görünüyor ellerinize sağlık.Mutlu Pazarlar...

    YanıtlaSil
  3. Mönü süper,sunumlar güzel,muhabbet özel daha ne olsun :)
    Ellerine,gönlüne sağlık,cici pazarlar diliyorum.

    YanıtlaSil
  4. menün çok güzel canım
    ayrıca lacivert yemek takımların çok şık
    severim laciverti:))
    iyi hafta sonları...

    YanıtlaSil
  5. canım masanı çok beğendim.emeklerine sağlık.iştah açıcı bir menö olmuş.süpersin...

    YanıtlaSil
  6. nefis bir masa olmuş bayıldım :))
    sevgiler canım

    YanıtlaSil
  7. Güzel ve şık bir masa olmuş, menüde çok güzel mutlaka lezzetleride öyledir. Sizin ellerinize sağlık yiyenlerede afiyet olsun...
    Sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
  8. Enfes bir menü ve şık bir sunum.Maaşallah kömbem döktürmüşün yine?

    YanıtlaSil
  9. muhteşem bir masa olmuş:)

    YanıtlaSil
  10. hmmm menü süpermiş, ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  11. Canım yok yok masanda masallah! Fotolarda bı harıka!

    YanıtlaSil
  12. menü harika ellerine sağlık canım
    browniden canım çekti yawww

    YanıtlaSil

Blogumu ziyaret edip yorum birakarak zengillik katan herkese tesekkurler.
Yorumlariniz onaylandiktan sonra yayinlanacaktir.

Related Posts with Thumbnails