2 Ağustos 2010 Pazartesi

TIRAMISU

 Haftasonu kalabalik bi' misafir gurubu agirladim. Bu yil Turkiye' ye gidemeyen, Dubai' de nobetci kalan arkadaslar bes cayi icin bizde toplandik. Sadece bi' arkadasimiz Turkiye' den yeni gelmis ve cok guzel bi hediye getirmisti bize. Minicik bi fasulye :))
 Taze blogger olmanin acemiligiyle sofralarimin resmini cekmeyi unuttum. Ama ertesi gun artan tatlilari esime ikram ederken bir iki kare yakaladim ve hemen yayinlayayim dedim.
  Aslinda bu cok tartismali tatlinin adina tiramisu mu yoksa yalanci tiramisu mu desem diye epeyce kararsizlik yasadiktan sonra nasilsa Italya' da degiliz, Turk usulu boyle yapiliyor diye tiramisu dedim gitti.
MALZEMELER:
* 1 paket kedidili biskuvi
* 1 fincan sekersiz nescafe
* 4 su bardagi sut
* 3 kahve fincani un
* 2 kahve fincani seker
* 1 paket labne peyniri
* 1 yumurta
* 1 paket kakao

YAPILISI:
* Sut, seker, yumurta ve unu derin bir tencere icinde topaklanmamasina dikkat ederek, cirpma teliyle iyice cirpin.
* Orta hararetli ateste cirpma teliyle karistirarak, goz goz olana kadar pisirin.
* Pisdikten sonra biraz sogumasini bekleyip labne peyniri ekleyin ve iyice cirpin.
* Derin bir servis tabagina kedidili biskuvileri dizin.
* Nescafe ile hepsini islatin.
* Kremanin yarisini uzerine dokun.
* Bir kat daha kedidili dizip nescafe ile islatin.
* Kremanin kalan yarisini da dokup, buzdolabina kaldirin.
* Servisten hemen once uzerini toz kakao ile kaplayin.

Afiyet olsun . . .

5 yorum:

  1. Gercekten super gozukuyor emeginize ve elinize saglik...

    YanıtlaSil
  2. uzun zamandir nette duzgun yapilmis bir tiramisu tarifi ariyordum. Bu tarif tamda o ihtiyaci karsilayacak sekilde karsima cikti.Lezzeti ise bence harika olmustur.
    Lutfen devam edin, bu konuda gayet dugun ve dogru yoldasiniz

    YanıtlaSil
  3. nefisss,leziiiz,harikaaa,fevkaladeee,mükemmelll,şaheneee,yok böyle bir tatlı amanın amanın amanın en sevdiğim tatlıdır bu ALLAH razı olsun sizden eleriniz der görmesin

    YanıtlaSil
  4. Canim benim cok cok lezzetliydi ellerine saglik. Biliyosun uc dilim yedim .. en kisa zamanda da deniyecegim olmazsa sana gelirim yemege....

    YanıtlaSil
  5. En sevdigim tatlidir. En kisa zamanda deneyecegim. Ellerinize saglik.

    YanıtlaSil

Blogumu ziyaret edip yorum birakarak zengillik katan herkese tesekkurler.
Yorumlariniz onaylandiktan sonra yayinlanacaktir.

Related Posts with Thumbnails