21 Ağustos 2010 Cumartesi

IFTAR SOFRASI 2010-1

 Bu hafta cogu blogda ayni basligi goruyorum; ''Iftar sofrasi 2010-1''. Eee bende bu basliktan mahrum kalmayayim dedim. 
Gecen haftaki iftar davetimin fotograf fiyaskosundan bu yana epeyce hayiflandim bi iftar sofrasi yayinlayamadim diye. Ama bu defa biraz erken bitirdim hazirliklarimi ve minik yavrularimin sabote calismalari arasinda birkac kare yakalayabildim sofralarimin birinden. Birinden diyorum cunku kalabalik bi gurup agirladigim icin iki masa buyuklere bir masada cocuklara hazirladim.
 Guzel bi aksamdi, yedik, ictik, gulduk, eglendik. Sukur de ettik tabiki dua da. Ve miniklerin oyunlari, en sevdigim sahne, bir oraya bir buraya kosusturmalari. Keske her aksam gelseniz arkadaslar, evimizi gonlumuzu senlendirseniz. Gecenin sonunda minik kizimin dedigi gibi; neden gittiniz ki?
 Gelelim asil konumuz olan menume, misafirlerime neler mi ikram ettim;
Kofteli yogurt corbasi
Iftariyelikler
Soslu patlican kizartmasi (servis fikrini hunerli bayanlardan birebir uyguladim)
Zetinyagli taze fasulye
Cacik (haydari kivaminda yaptim cacigi, tabaklarimiza meze olarak olabilelim diye.)
Coban salata
Carsaf boregi (patates, kiyma ve ceviz harcli)
Sehriyeli pirinc pilavi
Tandir
Gullac
Hadi buyrun sofraya corbalar geliyor. Allah kabul etsin tum tutanlarin orucunu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blogumu ziyaret edip yorum birakarak zengillik katan herkese tesekkurler.
Yorumlariniz onaylandiktan sonra yayinlanacaktir.

Related Posts with Thumbnails